Selin S. Yıldırım………………. Yaşam ve Marka Strateji Danışmanı

There is nothing higher than FREEDOM and LOVE !!!!!!!!

40 Yılın Hatırına…

08subat2014 007

08 Şubat 2014 Cumartesi,

Yürüdüm uzun uzun yollarda,

Soludum havanın kokusunu,

Sardım içime hayatımı ve insanlığı, şükrettim tüm yaşanmışlıklarıma,

Ve geldim işte, Yine Oldum! dediğim 40 yaşımın durağına.

Yolculuğumun 40 yılında;

Beni ”Ben” yapan, herkesi, her olayı sevdim, şükrettim ve hep edeceğim.

Her bir günaydın için, her bir tebessüm için, her bir kıskançlık için ve her bir musibet için teşekkür ederim.

Tüm kötülükleri, tüm haksızlıkları, tüm saygısızlık ve kederi

Sardım hepsini sevgimle, kucakladım sonsuz kalbimle, affettim gitti bile.

Tüm iyilikleri, tüm paylaşımları ve Sevgiyi,

Sardım hepsini sevgimle ve iade ettim bin mislini sahiplerine.

40 yıl olduğu gibi, yine hazırım, sevgimi tüm Dünya ile paylaşmaya.

Şimdiden kucaklıyorum geleceği tüm getirecekleri için,

Şükrediyorum sahip olduğum her hücreye, bana yaşatacakları için,

Gurur duyuyorum insan olduğum için, anne olduğum için, evlat olduğum için,

Mucize Dünya’da, mucizevi güzellikleri sevgi dolu nice yıllar yaşamak dileği ile,

Selin Yıldırım

3 comments on “40 Yılın Hatırına…

  1. Demet Kapcolu
    11.02.2014

    bu ne gzel bir yaz byle:) bayldm, nice 40 yllar olsun, sevgi dolu, kr dolu:)

    Date: Mon, 10 Feb 2014 10:52:20 +0000
    To: demet.kapicioglu@hotmail.com

    Beğen

  2. OSMAN EKMEKÇİ
    02.11.2014

    SELİN HANIM, İNSANIN KENDİSİYLE BARIŞIK OLDUGU, KENDİSİNE VE İNSANLIGA EN FAYDALI OLDUGU YILLARDASINIZ., BAŞARILARINIZIN DEVAMI , GÖZLERİNİZDEKİ İNSAN SEVGİSİ VE YAŞAM SEVGİSİNİN , DEVAMI TEMENNİLERİMLE. SAGLIKLI VE MUTLU YILLAR.

    Beğen

    • Selin Yıldırım
      05.11.2014

      Sayın Osman Ekmekçi,

      Mesajlarımı yeni gördüm ve geç cevabım için üzgünüm. Güzel görüşünüz için teşekkür ederim.

      sevgilerimle,

      Selin

      Beğen

Bir Cevap Yazın

Information

This entry was posted on 10.02.2014 by in All About Me / Benden Mesajlar and tagged , , .
